Área de la Empresa | Call Center |
Cargo Solicitado | Otros empleos |
Puestos Vacantes | 1 |
Tipo de Contratación | Tiempo completo |
Nivel de Experiencia | Sin experiencia |
Salario máximo (USD) | |
Salario minimo (USD) | |
Vehículo | Indiferente |
País | Guatemala |
Departamento | Otro |
A través de nuestros asociados, Conduent ofrece servicios y soluciones de misión crítica a empresas de Fortune 100 y más de 500 gobiernos, creando resultados excepcionales para nuestros clientes y los millones de personas que cuentan con ellos. Tienes la oportunidad de prosperar personalmente, marcar la diferencia y ser parte de una cultura donde la individualidad se nota y valora todos los días.
Job Track Description:
Performs business support or technical work, using data organizing and coordination skills.
Performs tasks based on established procedures.
In some areas, requires vocational training, certifications, licensures, or equivalent experience.
General Profile
Expands skills within an analytical or operational process.
Maintains appropriate licenses, training, and certifications.
Applies experience and skills to complete assigned work.
Works within established procedures and practices.
Establishes the appropriate approach for new assignments.
Works with a limited degree of supervision.
Functional Knowledge
Has developed skillset in a range of processes, procedures, and systems.
Business Expertise
Supports to achieve company goals by helping teams to integrate and work together.
Impact
Impacts a team through quality of the services provided and information shared.
Uses discretion to modify work practices and processes to achieve results or improve efficiency.
Leadership
May give informal guidance to junior team members.
Problem Solving
Ability to problem solve, self-guided.
Evaluates issues and solutions to provide the best outcome for the client and end-users.
Interpersonal Skills
Exchanges information and ideas effectively.
Responsibility Statements
Assesses calls to provide service immediately, be transferred, or require follow-up for client resolution.
Identifies customer needs by referring to case notes and examining each as a specific case.
Performs routine call center activities concerning business products and services.
Uses standard scripts and established guidelines while under supervision, to meet SLAs.
Provides customers with information that is specialized.
Communicates in a warm and empathetic manner.
Gathers all necessary information to update the database.
Escalates issues to senior levels, based on complaints or concerns.
Explains company policies to customers.
Responsible for the end-to-end resolution of customer issues.
Performs other duties as assigned.
Complies with all policies and standards.
Conduent es un empleador que ofrece igualdad de oportunidades y considera solicitantes para todos los puestos sin distinción de raza, color, credo, religión, ascendencia, origen nacional, edad, identidad de género, expresión de género, sexo/género, estado civil, orientación sexual, discapacidad física o mental. , condición médica, uso de un perro guía o animal de servicio, condición de militar/veterano, condición de ciudadanía, base de información genética o cualquier otro grupo protegido por la ley.
Para solicitantes de EE. UU.: Las personas con discapacidades que necesitan una adaptación razonable para solicitar o competir por un empleo en Conduent pueden solicitar dicha adaptación haciendo clic en el siguiente enlace, completando el formulario de solicitud de adaptación y enviando la solicitud utilizando el botón "Enviar" en la página parte inferior del formulario. Para aquellos que utilizan Google Chrome o M
Por favor, ingresa tu correo electrónico
Por favor, ingresa un correo electrónico válido