Área de la Empresa | Call Center |
Cargo Solicitado | Otros empleos |
Puestos Vacantes | 1 |
Tipo de Contratación | Tiempo completo |
Nivel de Experiencia | Sin experiencia |
Salario máximo (USD) | |
Salario minimo (USD) | |
Vehículo | Indiferente |
País | Guatemala |
Departamento | Otro |
A través de nuestros asociados, Conduent ofrece servicios y soluciones de misión crítica a empresas de Fortune 100 y más de 500 gobiernos, creando resultados excepcionales para nuestros clientes y los millones de personas que cuentan con ellos. Tienes la oportunidad de prosperar personalmente, marcar la diferencia y ser parte de una cultura donde la individualidad se nota y valora todos los días.
Job Track Description:
Assists others in achieving goals.
Broad technical expertise and industry knowledge.
Ability to manage hiring and termination actions and training for multiple employees.
Manages performance appraisals and pay reviews for team members.
Accountable for functional, operational, and program management.
Requirements:
Knowledge of banking processes, fraud, alert management, fraudulent transactions, collections, customer service for bank depositories with checks or Credit Cards.
Goal-oriented, leadership, emotional intelligence, proficiency with Office
Experience taking customer calls.
General Profile.
Supervises daily tasks of the business, technical support and production teams
Responsible for team results
Works within established precedents and practices.
Evaluates and organizes information to solve for problems and challenges
Ability to work without supervision.
Functional Knowledge
Comprehensive understanding of processes, procedures, systems, and concepts.
Business Expertise
Ability to coordinate team efforts to achieve overall company and client goals.
Impact
Directly impacts the quality of services provided
Supports and trains team members to impact end user experiences
Leadership
Provides supervision including coaching and quality checks to support associate progress
Problem Solving
Solves problems and evaluates possible solutions using past technical experience.
Interpersonal Skills
Strong communication skills to share ideas and information.
Responsibility Statements
Delivers quality, productivity, and compliance KPI reports.
Coaches and gives feedback to team members to enhance performance.
Shares processes and business updates with the team.
Supervises the team to identify coaching opportunities.
Recommends training interventions when necessary.
Outlines best practices for associate growth and improvement.
Performs other duties as assigned.
Complies with all policies and standards.
Conduent es un empleador que ofrece igualdad de oportunidades y considera solicitantes para todos los puestos sin distinción de raza, color, credo, religión, ascendencia, origen nacional, edad, identidad de género, expresión de género, sexo/género, estado civil, orientación sexual, discapacidad física o mental. , condición médica, uso de un perro guía o animal de servicio, condición de militar/veterano, condición de ciudadanía, base de información genética o cualquier otro grupo protegido por la ley.
Para solicitantes de EE. UU.: Las personas con discapacidades que necesitan una adaptación razonable para solicitar o competir por un empleo en Conduent pueden solicitar dicha adaptación haciendo clic en el siguiente enlace, completando el formulario de solicitud de adaptación y enviando la solicitud utilizando el botón "Enviar" en la página parte inferior del formulario. Para aquellos que utilizan Google Chrome o Mozilla Firefox, descargue el formulario.primero: haga clic aquí para acceder o descargar el formular
Por favor, ingresa tu correo electrónico
Por favor, ingresa un correo electrónico válido