Área de la Empresa | Call Center |
Cargo Solicitado | Analista de Organización y Métodos |
Puestos Vacantes | 1 |
Tipo de Contratación | Tiempo completo |
Nivel de Experiencia | De uno a tres años |
Género | Indiferente |
Edad | 25 / 60 |
Salario máximo (USD) | |
Salario minimo (USD) | |
Vehículo | Indiferente |
País | Guatemala |
Departamento | Ciudad Guatemala |
•Responsible for analyzing customer requirements and the analysis of information/data. Manages projects if required. Provides input to improve overall efficiency and processes.
•The methodical investigation, analysis, review and documentation of all or part of a business in terms of business functions and processes, the information used and the data on which the information is based. The definition of requirements for improving any aspect of the processes and systems and quantification of potential business benefits. The creation of viable specifications and acceptance criteria in preparation for the construction of information and communication systems.
Administrador (Opcional) |
Analista de Mercadeo | Investigación de Mercados (Opcional) |
Adm. de Empresas | Ing. Comercial (Opcional) |
Universidad Completa | Graduado |
Finanzas (Opcional) |
Universidad Completa | Graduado |
Marketing | Mercadotecnia (Opcional) |
Universidad Completa | Graduado |
Relaciones Internacionales (Opcional) |
Universidad Completa | Graduado |
Inglés Requerido |
Avanzado |
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