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Atento de Guatemala S.A.

Workforce Lead

Atento de Guatemala S.A.

  •  Expira 22/12/2017
  •  Ciudad Guatemala, Guatemala
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Detalle de la Oferta

Área de la Empresa Call Center
Cargo Solicitado Jefe o Encargad@ de Call Center
Puestos Vacantes 5
Tipo de Contratación Tiempo completo
Nivel de Experiencia De uno a tres años
Género Indiferente
Edad 22 / 55
Salario máximo (USD) 1800
Salario minimo (USD) 1300
Vehículo Indiferente
País Guatemala
Departamento Ciudad Guatemala

Descripción de la Oferta

- Someone who already manages a multi-site command center (or single site command role with significant leadership experience
- Establish and enforce processes
- Be accountable 24X7
- High level of analytic skills
Responsible for managing: Call volume and staff forecasting, all WFM reporting, overflow strategies and support, strong knowledge of call center call flow dynamics, metrics, and problem solving experience, as well, experience utilizing a WFM platform for staff scheduling. Ability to effectively communicate with all levels of management. Strong knowledge with WFM tools.

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